6 תשובות
נופ גמני חח
כנל
אני
אני ואני גם לא מתכוונת ללכת בזמן הקרוס
קרוב*
כנל, מבחינתי סיימתי את התיכון
הקורונה באה לי טוב, קיצרה לי בחצי שנה את הסוף
הקורונה באה לי טוב, קיצרה לי בחצי שנה את הסוף
באותו הנושא: