9 תשובות
גומילום
שואל השאלה:
אוו הגומיות בצורות! אני זוכרת חח תמיד אחכ הייתי הורסת אותם עם המספרים היה גם את המגניבות האלה שזוהרות בחושך חח
חחח למה לגזורר
ויש לי עדיין קופסא שלמהה עם זה אין לי מה לעשות עם הגומיות האלה
גינס נמוך
אוי, גומילום
עשיתי עם זה יותר מדי שטויות
את הגומיות שהיו בצורות האלהה והיה של הלו קיטי ושל חצוצרה ושל יואו איזה תקופה טובה
try not to laugh
סופרגול פעם ממש תפס והיה כיף