12 תשובות
דרך שלה להגיד לך שהיא אוהבת אותך, אולי בקטע רומנטי ואולי לא.
תדבר איתה ותגיד שאתה לא בקטע, ושתמשיכו להיות חברים.
אבל יכול להיות שהיא עשתה את זה כדי להראות שהיא אוהבת אותך *כחבר*.
אבל יכול להיות שהיא עשתה את זה כדי להראות שהיא אוהבת אותך *כחבר*.
אם אתה לא בקטע אז תגיד לה אבל חכה שתרגע קצת
אנונימית
אתה בקטע שלה או משהו?
בשפתיים?
שואל השאלה:
כו השפתיים.
ולא אני לא בקטע שלה אני ממש אוהב אותה בתור חברה טובה שלי
כו השפתיים.
ולא אני לא בקטע שלה אני ממש אוהב אותה בתור חברה טובה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
כן בשפתיים*
כן בשפתיים*
אנונימי
אם זה לא הדדי, לדעתי אתה צריך להגיד לה שזה לא היה בסדר. נשיקה אמורה להיות הדדית, ולפי השאלה הזאת אני די בטוחה שלא התקרבת אליה ובאת לנשק אותה גם. תשאל אותה מה גרם לה לעשות את זה ואם היא מרגישה אליך משהו או שזה סתם שילוב של מצב רוח רע ובלבול. תתנצל ותסביר לה שאתה אוהב אותה בתור ידידה אבל לא מרגיש כלפיה את מה שהיא מרגישה כלפיך.
שואל השאלה:
ישבנו כזה ואז היא התחילה ממש לבכות וחיבקתי אותה כזה שתירגע ואז זה קרה
ישבנו כזה ואז היא התחילה ממש לבכות וחיבקתי אותה כזה שתירגע ואז זה קרה
אנונימי
יכול להיות היא הייתה במן מצב פגיע כזה והיה נראה לה שזה הדבר הנכון לעשות או לפחות שזה מה שיגרום לה להרגיש יותר טוב, ויכול להיות שיש לה רגשות אליך וזה פשוט פרץ. היא סביר להניח מובכת מזה עכשיו, לא יודע אם יצא לך לדבר איתה על זה או לדבר איתה בכללי אבל תנסה איכשהו שלא יהיה מביך בניכם ותנסו שזה לא יפגע לכם בקשר כי דברים כאלה לפעמים הורסים. בגלל שאין לך רגשות אלייה אני חושב שזאת האופציה הכי טובה.
^מחזקת את הנאמר מעליי
שואל השאלה:
אני מקווה שיסתדר כי זה מסובך לפני שבועיים היה לי רגשות אליה ולה לא וניסיתי להעביר ובאמת הצלחתי.
אני מקווה שיסתדר כי זה מסובך לפני שבועיים היה לי רגשות אליה ולה לא וניסיתי להעביר ובאמת הצלחתי.
אנונימי