התחברות
הרשמה
איך משנים את הנטפליקס לאנגלית? לא מצאתי
20 במאי 2020, 21:23
4 תשובות
בכניסה למשתמש שלך האישי יש כזה עט מתחת יש שם שפה
D
Deep
שואל השאלה:
לא הבנתי
אין שם כלום
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות שזה בגלל שהנטפליקס הוא מפרטנר?
אנונימית
נכון איפה שיש את כל המשתמשים נגיד שלך של ההורים שלך וזה מתחת לכל משתמש יש עט או בצד יש עריכה ושם
D
Deep