התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על עידו בי צוקי? - קישור מצורף

20 במאי 2020, 20:19
עידו בי וצוקימוסיקה    
4 תשובות
הייתי במסיבות שלהם ב2013
הם סבבה
~
~girl~
הם סבבה כזה? לאדע...היו להם שיתופי פעולה מוצלחים מאוד :)
L
Leviker
שואל השאלה:
אבל טובים?
L
LAMBORGHINI
ישנים ברמות
~
~girl~
באותו הנושא:
איזי או עידו בי צוקי לבת מצווה? חשוב!
יש היום הופעה בעיר שלי של עידו בי צוקי בחינם,ללכת?
איזי או עידו בי צוקי? חברה שלי רוצה להזמין את אחד מהם ליום הולדת מי עדיף?
איך קוראים לעידו מעידו בי וצוקי?
השירים הכי טובים של עידו בי וצוקי?
בלי הופעה של עידו בי צוקי. מי מכיר??
טראנס כזה שזה בו " היידה היידה אפ אפ אפ" ולא של עידו בי וצוקי..
איך קוראים לסגנון מוזיקה שאיזי שר ועידו בי וצוקי וכל אלה?
אפוקליפסה הוציאו שיר חדש עם עידו בי צוקי! מה אתם חושבים על השיר?
מה אתם חושבים על ניר עידו?
מה אתם חושבים על ניר עידו הזה?