6 תשובות
אני בטוחה שכן, ביטחון זה דבר מאוד מושך.
ברור
כן. כי לרוב בחורות לא ירגישו ביטחון אם הן מלאות(שזה שטויות) ואם היא תשדר ביטחון, זה ימשוך אוץי.
אני מלאה ויפה אבל חסרת ביטחון, ורוב הבחורים שהכרתי היו מעוניינים בי.. אז עם ביטחון עצמי אני לא רואה סיבה שלא
אנונימית
כל בת יפה בעיניי, לכל בת צריך להיות ביטחון עצמי במידה מספקת כי זה מה שמיוחד בבנות
לא מוריד לי שהיא מלאה כי זה לא שאני לא נמשך למלאות. אבל כן יעלה לי זה שיש לה ביטחון והיא לא דופקת חשבון
באותו הנושא: