9 תשובות
מה
חחח מה? נראה לי מזגן
מה
לא צלקת זה בטוח
גם ככה אין לי מזגן אז מה כבר אני הפסיד..
**מעדיפה מזגן לכמה דקות**
שואל השאלה:
הכוונה שלי זה אם אתם מדליקים אז יענו "התופעות לוואי" של ההחלטה זה צלקות בגב
אנונימי
שואל השאלה:
אבא שלי זה התופעות לוואי של המזגן
אנונימי
גם בערב יהיה חם, עדיף שתדליק
אה ואגב עדיין לא הבנתי איך מזגן עושה צלקת בגב
שואל השאלה:
זה למה אני מתלבט. גם עכשיו 7 בערב עוד רגע יחשיך ויתקרר לא? נראה לי עדיף שאני אחכה לבריזות של הלילה
אנונימי
^עדיין לא הבנתי..?
אנונימית