2 תשובות
פה יש מידע מועיל על ריטלין ותרופות פסיכיאטריות
קישורים מצורפים:
אנונימי
שום דבר טוב, לוקחים ריטלין לפי המרשם כמה שהנוירולוג/ית שלך אמרה לך לקחת, זה לא משחק.
לתגובה שלמעלה, זה לא קשור לשאלה וזה מטומטם בלי קשר. יש אנשים שריטלין עושה להם רע ויש כאלה שזה עושה להם טוב, אם מראים את המקרים של האנשים שסבלו אז בואו ותראו את האנשים שהדבר הזה נותן להם הזדמנות שווה להצליח בחיים.
לתגובה שלמעלה, זה לא קשור לשאלה וזה מטומטם בלי קשר. יש אנשים שריטלין עושה להם רע ויש כאלה שזה עושה להם טוב, אם מראים את המקרים של האנשים שסבלו אז בואו ותראו את האנשים שהדבר הזה נותן להם הזדמנות שווה להצליח בחיים.
באותו הנושא: