7 תשובות
שואל השאלה:
זה לא רחמים כי אני מכירה כמה בנות שרוצות אותו אבל זה בנות פצועות כאלה שיוצאות רק עם כאלה שברור שלא אכפת להם מהן *אני לא כזאת נשבעת*
אנונימית
פעם אחת הייתי דלוקה בטירוף על מישהו שהיה מכוער רצח (בעיני) עם אופי חרא רצח (בעיני כולם) ואפס כבוד לנשים חחח
אנונימית
זה לא חייב להיות נואשת וזה לא רחמים חח
לפעמים פשוט לבן אדם יש אופי כריזמטי מאוד וזה מה שמושך בו
אנונימית
חחח קרה לי
אנונימית
יכול להיות שזה מרחמים
אנונימי
את יכולה להיות נואשת את לא חייבת להיות ככה נואשת
טעות
אנונימית