6 תשובות
תיכנסי לקבצים בטלפון
אני חושבת שזה יורד למנהל קבצים צריך להיות לך שם תיקייה בשם טלגרם וכבר את אמורה לראות שם ..
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
זה יורד לקבצים שלך, אפשר פשוט לשמור בגלריה אחרי שהורדת
אפשר גם למחוק בטלגרם. הגדרות איחסון. ממליץ לעשות כל יומיים.