התחברות
הרשמה
בחיים לא הייתי צריכה ככה עזרה כמו עכשיוו
בשיעור ליפני שעה וחצי בערך עשיתי עם עיפרון חודים על יד לב וכל פעם חזרתי על הלב הזה עכשיו יש לי על היד אדום בצורת לב אני מפחדת שזה כמו קעקוע ושזה לא ירד לי זה נקראה כמו קעקוע???? ואם מישהו יודע איך להוריד את זה תגידו למ
20 במאי 2020, 13:55
3 תשובות
זה יעבור לבד בקרוב כנראה
A
Apf
שואל השאלה:
^כן
א
אין לי שם אבל ליזי
שטפת את היד עם סבון?
מ
מישהו שמן