5 תשובות
אתן מן הסתם.. הזוי
לדעתי אף אחד לא יצא בסדר
את לא יצאת בסדר כי אסור חולצות בטן בבית ספר
ולילד היה אסור להוריד לך את החולצה אין לו זכות
אבל במקרה וילד היה מראה את הבטן לא היו עושים לו כלום חוסר שיוויון
אנונימית
שואל השאלה:
היינו בטיול שנתי והיה חם
ואני הייתי עם חולצת בטן והוא בכלל לא היה עם חולצה ואותי רצו להעיף מהטיול הראשון של התיכון בגלל זה
אנונימית
ממש נורא אבל עדיין אף אחד לא יצא בסדר
וזה לא ממש קשור למכנסיים הקצרים *לדעתי* כי אני חושבת שזה לא נכון לחשוף את הבטן בבית ספר או בסביבת בית ספר
אנונימית
טכנית אם התקנון לבוש שלך לא מתיר חולצות בטן לא היית אמורה ללבוש אותה אבל היא גם הפלתה וגם הגזימה ממש. זה לא בסדר שעלייך צעקו על בגד "קצר מדי" כשהוא אפילו לא לבש בגד ולא אמרו לו כלום.