התחברות
הרשמה
אני מיואש לא מצליח להרזות אני עד לפני חודש הייתי שותה קולה קונה חטיפים שטויות הפסקתי לגמרי.... ובכל זאת אני לא יורד..
20 במאי 2020, 12:23
תשובה אחת
לאט לאט, דבר ראשון גם אם אתה לא מרזה זה מעולה שאתה הצלחת להפסיק את ההרגל הזה של חטיפים ושתיית קולה, גם בזבוז כסף גם ככה.
H
Happy Soviet Man