5 תשובות
כל פעם שאת רוצה לאכול סתם אז תשתי הרבה מים או שתלעסי מסטיק
לאכול ארוחות קטנות ולהעסיק את עצמך ולשתות המון מים
לשתות הרבה מים
תחשבי על דברים להעסיק את עצמך וכל פעם שאת הולכת לקחת אוכל גם כשאת לא רעבה תעשי אותם, לראות סדרה להכין שיעורים לדבר או להפגש עם חברה.. אה ואם ממש בא לך במקום לקחת משהו לאכול קחי לך מים
לא האוכל הבעיה, אלא השעמום שלך. את צריכה לחשוב איך להפיג את השעמום? קחי דף ועט ותרשמי כל דבר שאת אוהבת לעשות. הכל. תרשמי גם דברים שלא ממש נורא לעשות סתם לדוגמא: לסדר מדף בארון, לנקות תריסים בחדר, לשטוף כלים וכ'. תחשבי על כל מיני פעילויות שאת יכולה להעסיק את עצמך הן לבד והן ביחד עם חברים. כל העניין זה להיות עסוקה . כמובן שעדיפות לדברים שמעניינים, מרתקים אותך , אבל גם דברים בסיסיים ולא מאד מעניינים, זה בסדר. העיקר לעשות.