9 תשובות
פסיכיאטר תאמיני לי עובר כל מיני דברים כדי לדעת להבחין
צעני לכל מה שהוא ישאל בצורה כנה אין שום סיבה שהוא יבחין אחרת עם תעני בכנות
למה שתפחדי שאין לך כלום?
לפי התיאור שלך קודם כל כנראה שיש לך, לא מתכוונת לאבחן או משהו אבל כן..
חוץ מזה, אם אין לך זה חדשות טובות לא ככה?
יקבעו לך שאת כן תאמיני לי אבל זה טוב אם לא, לא?
xm1
פסיכיאטר מאבחן על בסיס מה שהמטופל יגיד לו.
אם תגידי לו שאת לא אוכלת לא שותה והרבה פעמיים בדיכאון ,סביר להניח שהוא
ירשום שאת בדיכאון
שואל השאלה:
תודה למי שענה, הרגעתם אותי.
אנונימית
אני מבינה את החשש
באמת שכל פסיכיאטר שאי פעם פגשתי היה זבל שבזבלים, חלקם מאבחנים כל דבר אקראי שעולה להם לראש וחלקם לא מאבחנים בכלום
בשיא הדיכאון שלי אמרו שזה סתם קטע של גיל ההתבגרות
בשיא ה"בסדר" שלי אבחנו אותי באיהזה דיכאון קליני
הכל שטויות
לא משנה מה יגידו לך שם, אל תיחסי לזה חשיבות
אנונימית
רק שתדעו שפסיכיאטריה זה המקצוע הכי שרלטני שיש
נותנים לך 100 אלף כדורים ולא יודעים להתאים לך את הכדור
בקיצור עושים עלייך ניסיונות כמו שפן
הפחד שאם לא יאבחנו אותך בזה
א. את לא "באמת" סובלת, הבעיה שלך היא לא "אמיתית"
ב. הפחד שאם אין אבחון אף אחד לא יטפל בך, ושזה פשוט את ושתחיי ככה לנצח
אני ככ מזדהה עם זה
אבל צריך להניח לזה, "חרדה" היא רק שם, עם אבחון או בלי צריך לטפל בה.
באמת שפשוט תניחי לו להגיד איזו שטות שירצה ושימי ז*ן על זה
העיקר שתקבלי את הטיפול שאת צריכה ושתרגישי טוב
אנונימית
שלום לך יקרה,
אני שומע את החרדה בה את נתונה. זה נשמע מאוד מפחיד שאדם זר קובע עלייך דברים כל כך משמעותיים, אפילו גורליים. אז נכון שהם בעלי מקצוע, פסיכיאטר הוא אפילו רופא, אבל עדיין נדמה שאת חוששת, חרדה מעצם התהליך, לא בוטחת באיבחון עצמו. את כנראה גם חוששת שאם האבחון לא יהיה נכון, אז גם הטיפול לא יעזור, ואז הכל עלול להישאר כפי שזה עכשיו. אבל ה"עכשיו" הזה, אולי הוא לא מספיק טוב לך? עד כמה החרדות מפריעות לך בחיי היום יום שלך? זה כאילו את נמצאת במעגל שאין ממנו מוצא, שאם האבחון יהיה לא מדוייק, הכל יילך סחור סחור ואת עלולה להישאר תקועה עם אותן המון חרדות מטלטלות.
ומצד שני, יש בך יכולת התבוננות על המצב, את הנכונות לבדוק ולהיבדק, את הסקרנות ואת החשש. אלה כלים שלך ואיתם אפשר לעשות הרבה.
האם יש מישהו עליו את סומכת שאת יכולה לשתף בחרדות האלה? אולי יועצת בבית הספר? האחות?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אני מזמין אותך להתחבר לאתר שלנו ולהתכתב בצ'אט עם אחד המתנדבים/ות שלנו. אנחנו כאן בשבילך! להיות איתך, להקשיב, לנסות להבין, אולי להצליח לעזור קצת, בנוסף למטפלים אליהם את הולכת. לפעמים שיתוף כזה יכול להרגיע, לסייע. אם את זקוקה לכך - תתחברי.
מאחל לך כל טוב,
מתנדב בסה"ר
שעות הפעילות שלנו באתר:
א'-ה' 10:00-00:00
שישי 8:00-13:00
מוצ"ש 21:00-00:00