7 תשובות
וואי אני מזדהה, תנסי להיות בשבילה תמיד לא משנה אם היא מעריכה את זה או לא, זה קשה אבל היא כנראה צריכה את זה, בתקופות קשות לא שמים לב איך אנחנו מדברים ובמי אנחנו פוגעים, תנסי להזדהות איתה ובהצלחה❤
אם היא מנסה לדבר על זה
סימן שהיא באמת צריכה אותך ושתעזרי לה
למה להעביר נושא אם היא מראה לך שהיא זקוקה לך?
אני מרגישה כאילו חברה שלי הכי טובה כתבה את זה עליי.
וכן,יש לי עצה,תדברי איתה על זה.תגידי לה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מתבטא בזה שהיא רוצה לדבר על הנושא כי כשהיא צריכה אני שם תמיד פשוט לפעמים היא זורקת יציאות כאלה וכאילו אני בן אדם שאוהב לדבר על דברים חיוביים וכל השליליות הזאת מציקה
אנונימית
סליחה אבל את באמת לא חברה אמיתית
את אמורה להיות איתה תמיד בתקופות שלא הכל טוב ושלא הכל חיובי אצלה
ואת צריכה להבין את זה ולהיות איתה ברגעים האלה
שואל השאלה:
מה הקשר בכלל? אני תמיד לצידה בכל רגע ורגע אבל מה לעשות שזה קשה? כמה שאני אוהבת אותה ואני באמת משתדלת לתמוך בה ולהיות איתה תמיד לפעמים זה קשה אוקיי גם אני בן אדם ואני לא יכולה לעמוד בזה מספיק כואב לי שהיא עוברת את התקופה הזאת ולהזכיר לי את זה כל רגע ביום לא עוזר לי. אני אף פעם לא הרגשתי שאני יכולה לספר לה את הדברים הרעים שקורים לי כי פחדתי שהיא תשווה את זה למה שקורה אצלה והרגשתי שהיא פשוט לא תבין אותי. אני אוהבת אותה היא החברה העי טובה שלי אבל אני לא מסוגלת להתמודד עם הדברים האלה. באמת לא מסוגלת
אנונימית
אני מבין אותך. לחברה ממש טובה שלי די יש את אותו המקרה, כך שלא ממש יכולתי לדבר איתה על שיט שקורה לי, ואת האמת שהבנתי את זה. כי יש אנשים שזה משפיע עליהם וקשה להם לסחוב בעיות של מישהו אחר, נכון שחלק מהחברות זה כן לתמוך ברגעים קשים, אבל לפעמים זה יכול להכביד עלינו.

***ובכל זאת, כולנו צריכים לזכור שגם לנו יכולים להיות מצבים מאוד קשים שחלק מהאנשים שסביבנו יעזבו אותנו, ואם יש מישהי אחת שתמיד תעמוד לצידך, אל תנטשי. תנסי להכניס בה את האופטימיות ואת התקווה שלך, במקום לסגת מהשליליות שלה. כי אז זה לא יעזור לאף אחת מכן.***

חשבתי על רעיונות שיכולים לעזור לשתיכן: לאתגר את אחת השנייה לשחרר את הכאב ואת הקשיים שלנו דרך תחביבים- תאתגרי אותה ואת עצמך לכתוב שיר או סיפור קצר, או אפילו מילה/משפט שמתארים את איך שהיא ואת איך שאת מרגישה, לא משנה באיזה אופן באמת, כל דבר שמעיק עליכן. זה ישחרר לכן המון.
או דרך ציור, דרך נגינה, צילום, שירה, ריקוד...
תנסו להעביר את הזמן שלכם בצחוקים, במשחקים, בסתם לדבר על החיים.

ובמידה ואת דואגת לשלומה, תפני להורים שלה.
בהצלחה!

אה ועריכה- ממליץ לך גם לשתף אנשים אחרים שקרובים אלייך במה שאת עוברת. יש את סה''ר וער''ן לתמיכה אונליין אם תצטרכי.
באותו הנושא: