תשובה אחת
קלינאית תקשורת יותר אפקטיבי ככל שהבן אדם צעיר יותר (עדיף ללכת בתקופת הילדות כדי שזה יהיה יותר אפקטיבי ככל שהולכים בגיל יותר מאוחר ככה יותר קשה לשנות את ההרגלים)
אבל אתה בן 22 אז יכול להיות שיקח לך יותר זמן אבל זה גיל שעדיין אפשרי לשנות הרגלים.
אני הלכתי בגיל 9-10 וזה די עזר לי
אנונימית