3 תשובות
כן, די לגמרי
המורים יתייחסו אלייך יותר ברצינות, החומר מתחיל להיות מכוון לבגרות, את אמורה יותר לתפקד בעצמך ולהיות אחראית יותר מעכשיו
אותו חרא
מצטרפת לשאלה