6 תשובות
שואל השאלה:
לדעתך זה יראה אחראי ויראה משהו טוב אם אני אשלח לה הודעה ויגיד שאין לי קליטה וכל זה?^^
אנונימית
את יכולה לרשום את זה כבדרך אגב, אבל לא הייתי שולח במיוחד הודעה ואומר להם את זה.

כמו שאמרו מעליי, הם הבינו שאת לא מחוברת לרשת
CQ
שואל השאלה:
סבבה.
כי פשוט לא עשו לי אפילו שאלון עברית ולא כלום אז אין לי מושג למה הכל כלכך מתעכב כשלכולם יש כבר תאריכים חדשים לצו ראשון אפילו ולי כלום.^
אנונימית
גם לי שלחו
שואל השאלה:
אהה יכול להיות!! בגלל הקורונה הייתי בבית ואין לי קליטה חח^
אנונימית
זה קורה לפעמים
כנראה ניסו ליצור איתך קשר טלפונית ולא ענית אז שלחו ווצאפ.

לא עניתי לטלפונים של מוקדניות מחיל התקשוב בקשר לגיוס שלי והן שלחו ווצאפ בסוף
CQ