3 תשובות
זה תאכלס לא משהו שמזיק.
אבל כל פעם שאת שמה לב לדעתי "תענישי את עצמך" ורדי ל5 שכיבות שמיכה.
אם זה בכיתה קורה או באוטובוס אז תשלימי פערים אחר כך.
זה גישת win-win שכזו
אבל כל פעם שאת שמה לב לדעתי "תענישי את עצמך" ורדי ל5 שכיבות שמיכה.
אם זה בכיתה קורה או באוטובוס אז תשלימי פערים אחר כך.
זה גישת win-win שכזו
תרביצי לעצמך
זה לא משהו שמזיק או פוגע... אין בעיה בזה לדעתי
באותו הנושא: