3 תשובות
שואל השאלה:
לחברים שלי אין ידידות
להתחיל אני לא מסוגל ואין לי אומץ, אני גם חסר כישרון בנושא הזה
להתחיל עם בנות באינטרנט לא רלוונטי, אף אחת לא עונה וגם אין לי אומץ לשלוח הודעה למישהי
אז מה נשאר כבר לעשות?
לחברים שלי אין ידידות
להתחיל אני לא מסוגל ואין לי אומץ, אני גם חסר כישרון בנושא הזה
להתחיל עם בנות באינטרנט לא רלוונטי, אף אחת לא עונה וגם אין לי אומץ לשלוח הודעה למישהי
אז מה נשאר כבר לעשות?
אנונימי
שואל השאלה:
לא עובד כרגע, לא מוצא עדיין עבודה. חוץ מזה שבעבודה אין בנות.
ואני לא בבית ספר
לא עובד כרגע, לא מוצא עדיין עבודה. חוץ מזה שבעבודה אין בנות.
ואני לא בבית ספר
אנונימי
שואל השאלה:
לא. לא יוצא למועדונים וברים, יצאתי פעם ויש לי ניסיון רע עם זה. אף אחת לא נחמדה שם.
אין לי משפחה.
לחברים שלי אין ידידות.
רשתות חברתיות.. לא עונות שם אף פעם, ולרוב לא יוצא מזה כלום.
אז מה נשאר לי לעשות חוץ מלנסות להתגבר על הפחד גישה? מה שאני לא מצליח לעשות.
לא. לא יוצא למועדונים וברים, יצאתי פעם ויש לי ניסיון רע עם זה. אף אחת לא נחמדה שם.
אין לי משפחה.
לחברים שלי אין ידידות.
רשתות חברתיות.. לא עונות שם אף פעם, ולרוב לא יוצא מזה כלום.
אז מה נשאר לי לעשות חוץ מלנסות להתגבר על הפחד גישה? מה שאני לא מצליח לעשות.
אנונימי