התחברות
הרשמה
יש מישהי שפעם פגשתי שהייתי רוצה לנסות להתחבר איתה, זה יהיה מוזר אם אני אגיב לה על סטורי?
19 במאי 2020, 19:26
נושאים לשיחה
ידידות
סטורי
רשתות חברתיות
2 תשובות
לא,לא מוזר,מלא אנשים מגיבים לאנשים שהם לא מכירים וככה הם יוצרים שיחה
T
Tslill
ממש לא, יש בנות שמחכות שבנים יגיבו להם על הסטורי וגם ככה תוכלו לפתח שיחה :)
א
אנונימיתתת!!!
באותו הנושא:
צחקתם פעם על מישהי שמנמנה (שהייתה בבגד ים) כשהייתם בבריכה/בים?
אני רוצה לשמור על קשר עם מישהי שהיינו בקטע אבל זה לא יהיה כמו פעם ולא נוכל לחזור לצחוקים שהיה לנו פעם
היום פגשתי מישהי שהשם שלה הוא בן
מישהי הייתה רוצה לקרוא ספר שהייתי מעלה לוואטפד?
נדלקתי על מישהי שבחיים לא פגשתי והיא לא רוצה אותי בחזרה..כדי להציע לה להפגש?
בנות עכשיו אני ברחוב רואה מישהי נחמדה שהייתי רוצה לצאת איתה מה בדיוק לאמר לה?
היה/הייתה לכם פעם מישהי/מישהו שהיה אובססיבי לגביכם פעם?
קרה לכם פעם שהיה לכם מישהו/ מישהי, אבל לא הייתם מתנשקים כל פעם שהייתם נפגשים? כזה פעם כן לפעמים אפילו מזמוזים ופעם לא?
מישהי אמרה לי בפעמים האחרונות שהייתי איתה
פגשתי מישהי והייתי משותק ואני מרגיש פספוס...
זה נראה לכם תקין להיות עם מישהו שהיה עם מישהי שהייתה חברה שלי פעם?