2 תשובות
לא,לא מוזר,מלא אנשים מגיבים לאנשים שהם לא מכירים וככה הם יוצרים שיחה
ממש לא, יש בנות שמחכות שבנים יגיבו להם על הסטורי וגם ככה תוכלו לפתח שיחה :)