9 תשובות
עונה גרועה מאוד
עונה משעממת
רק התחילו
חחח רק אני נהנת?
טוב אם לאמר את האמת אני די גרועה..זאת העונה הראשונה שאני באמת מתמידה בפרקים
מה אכפת ליי בכלל אני לא רואה בדרכ
התחלתי רק בגלל עידן חביב חחח
הלוואי ובני יעוף
עונה קצת משעממת בהשוואה לעונה הקודמת..
בני אמן שילך
שצריך להפסיק את התוכנית הזאת
אנונימי