8 תשובות
חושבת על איך אני ארגיש אחר כך ושזה שווה את זה
באמצע* האימון.
מבין אותך, את לא חריגה, לעיתים אני חושב המון באימון, לפעמיים המחשבות רצות לי בראש ולפעמייפ אני מנותק לחלוטין ומרוכז באימון או בשיר הבא שאשמע.
לא עושים אימון אם זה המצב שלך.
אם את לא אוהבת את זה אז למה אתה עושה? למה בכוח?
גם לי יש אימונים שבוא נגיד לא הייתי עושה אותם מרצוני המלא אבל בחיים לא הגעתי לרמה כזאת...
תרגעי תנשמי תזכרי שזה בסך הכל ספורט! ספורט עושים לרוב לכיף בשביל לעשות טוב על הלב ועל הנפש ולא לפגוע בה.
ממליצה לך להפסיק את האימונים עד שתרגישי יותר טוב.
מה שתיארת זה ממה הגיוני וקורה לכולם

לא בכיתי אף פעם מזה אבל כן לפעמים עוברות מחשבות של "למה לעשות את זה"
"אני אתאמן מחר מה ביג דיל"
"יאלה נוריד סט מזה משנה"
"אני עייף אולי אוותר"
"יש משהו טוב לראות בטלוויזיה אעשה את האימון אחרי ובתכלס לא עושים"

כל מיני מחשבות כאלה באמצע האימון של למה ולמה ולמה ובשביל להתגבר עליהם את פשוט צריכה להיות חזקה בראש ולהבין שהגוף שלנו רוצה לנוח אבל חייבים להתאמן כדי להיות יותר בריאים וכדי להשיג את המטרות שלנו

תשמעי שירים ותתרכזי בהם זה יכול ממש לעזור
Crazy צודקת,
אל תעשי את הסוג ספורט שאת עושה אם את לא אוהבת אותו.
את צריכה שיהיה לך כיף וכבר לחכות לאימון הבא שלך.
ממליצה לך לשנות את סגנון האימון, נסי ריצה, שחייה, ריקוד, איגרוף, משחק כדור כלשהו (כדורגל, כדורסל, כדורשת, טניס..) מבטיחה לך שכשתימצאי משהו שאת אוהבת תהייה לך מוטיבציה בשפע!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם אבל לא הבנתם אני חולה על הספורט שלי אני עושה ספורט שניקאה אקרובטיקה קצת כמו היתעמלות מחשירים רק שזה בשלשות,הבעיה שקשה לי בכושר שאני עושה לבד עכשיו כי ביתלו את האימונים
אם זה אימון בחדר הכושר, אני בדרך כלל חושבת על:
"קדימה, רק עוד 7 פעמים! את יכולה!"
"תנוחי אחר כך ותפסיקי לבכות!"
"לא לעצור, לא לעצור! להמשיך!"
"רותם, תותחית אחת! תראי איך את מתמידה!"
וכולי וכולי. הקיצר מדרבנת את עצמי. בנוסף, בזמן האימון ובמיוחד בזמן הריצה, אני מאזינה למוזיקה ממריצה. אני אוהבת מטאל כך שיחסית קל לי למצוא שירים ממריצים. את הסוף של הריצה אני עושה בהאזנה לשיר bad reputaion של ג'ואן ג'ט וחבריה.
אם כך, אוטוטו חוזרים לשגרה והאימונים יחזרו והכל יהיה בסדר. עד אז תעשי מה שאת יכולה, תשמרי על הגמישות וכ'. ברגע שתחזרו לשגרה את מהר מאד תחזרי לאותו כושר שהיה לך והכל יהיה בסדר. לא לכעוס על עצמך. זה הנסיבות שהובילו למצב הזה.