תשובה אחת
הגבלת חופש התנועה, לא דמוקרטי ופוגע בזכויות בסיסיות. אני מבין למה סגרו הרבה עסקים ושיש סכנת הידבקות, אבל אני חושב שהיה אפשר להקל מעט יותר. ולדעתי צריך לעשות בדיקות סרולוגיות ולשקם את ענף התעופה דחוף.