6 תשובות
כן. פישוטו
ראיתי פעם.
תיכון 2017
האור והאופל
ודו בונג סון האדירה
כןן
הכי אהבתי מכל מה שראיתי זה:
-מה קרה למזכירה קים
-אני יכול לשמוע את קולך
-חבר מושלם
-מלון הירח
עכשיו אני באמצע הסדרה הולדתה של יפהפיה
ראיתי כמה והאהובות שלי זה
אבירי הפרחים
מאהבי הירח
w
פינוקיו
היורשים
המלומד שהולך בלילה
שוב בן 18
הילר
where your eyes linger
ליל אביב אחד