14 תשובות
בטח אנשים חושבים שהוירוס נעלם
אני שמה מסכה והולכת ושה מסוכן
אני הולך עם מסכה, לא שזה הכי יעזור אם יהיה חולה קורונה אבל אתה צודק, זה ממש מסכן הרבה אנשים
אני הולך, כאילו שיש לי עוד ברירה.
וכן, במידה מסוימת זה די מסכן את כולם.
וכן, במידה מסוימת זה די מסכן את כולם.
אני לא הולכת בכל מקרה מבחירה
אני לא באה היום בגלל שבלילה ירד לי דם מהאף בגלל החום ולא הרגשתי טוב
אנונימית
לא ביטלו את המסיכות
מה זה ביטלו מסכות? אני מתחילה היום ואמרו לנו שזה חלק מהתלבושת
אנונימית
זה מסכן את כולם
אבל
מסוכן גם להיות עם מסיכה בחום של 43 מעלות
אתמול כמעט התעלפתי.
אבל
מסוכן גם להיות עם מסיכה בחום של 43 מעלות
אתמול כמעט התעלפתי.
מי אמר שביטלו מסכות?????
אנונימית
שר הבריאות אמר שעד יום שישי התלמידים לא יחוייבו לשים מסיכות בכיתות בגלח גל החום^
^^ הוציאו הודעה בעקבות החום
אה רק בכיתה אבל לבית ספר צריך
אנונימית
יופי שיהיה התפרצות שניה לא רואה שום בעיה
אנונימית
באותו הנושא: