3 תשובות
גם אני כזו ושום דורנדורנט לא עזר לי עד היום בעצם , והמליצו לי על דורדורנט ספיד סטיק ג'ל ואמרו שזה עוזר
אז אני ממליצה גם לך בחום:)
דאודורנט לא יעזור לך כנראה יש לך בעיה
תתיעצי עם רופא או משו
אם את שואלת גם בנות לגבי אם זה מוריד או לא, אז עצם העובדה שהבן אדם מזיע הרבה לא תרחיק אותי ממנו אבל כמובן שהוא ישמור על ריח נורמלי של הגוף שיהיה אפשר להתקרב אליו.
אני מציעה לך להשתמש בקרם מיוחד שמעלים ריח למשך 2-3 ימים, יש אחד לבתי השחי מתוצרת "חלאבילין", ויש עוד קרם לכפות רגליים מתוצרת "רעננה". תשימי אותם כל כמה ימים כשאת מרגישה שהריח מתחיל לחזור(מומלץ כל שני ימים בתקופה הזאת) אחרי מקלחת והריח הרע של הזיעה יעלם.
כמו כן, אני ממליצה לך לקחת איתך גליל של נייר ואם תצטרכי לכתוב משהו או לעשות פעולה כלשהי שדורשת ידיים יבשות תנגבי אותן בנייר או שתשימי אותו מתחת ליד(בזמן התיבה)