5 תשובות
התראות מחוץ לאפליקציה
וצאט יותר נוח
מקום לציניות חובהה אה וגם שיהיה אפשר לשלוח אימוג'ים גם בתשובות ולא רק בצ'אט,
וגם שיהיה אפשר לכתוב באותיות כפולות, וגם שאם אני כותבת מאנונימי זה כן יתן לי את הפרח וגם שלא יהיה הגבלת שאלות ויש עוד הרבה אבל אני אחסוך...
הדבר היחיד שמפריע לי-
שאנונימים שהם בעצם אותו אדם לפעמיים יכולים לייצר שיחה אחד עם השנייה.
למה לא למספר את האהונימיים ודי?! זה לא פוגע בפרטיות של א ף א ח ד
משנה את חוקי האתר שלא יהיה כזאת דיקטטורה
קבוצות, פחות אנונימיות