5 תשובות
אל תלכי
להשאר
אל תלכי.
חום איימים בחוץ,
והמסכה עוד יותר משפיעה.
תשלימי בבית ממליצה לך
0FF
תשארי, חם
אל תלכי, זה סיוט!
ככ חם בחוץ וחייב להיות עם מסכה את תזיעי כמו לא יודעת מה.
כל עוד יש לך אפשרות להישאר בבית במזגן לכי על זה למה אם תלכי לבית ספר את תסבלי.