4 תשובות
מסכימה איתך לגמרי
באותה מידה יש גם המון נשים שלא יצאו עם גבר שמן
מסכימה איתך והאמת שלבנים זה יותר מסתכל כי הם לא שולטים בגובה שלהם אבל במשקל כן אפשר לשלוט ( לרוב )
צודקת
שואל השאלה:
חברה טובה2,על מה את מדברת? היום אנחנו מסתכלות רק על גבוהיים ואל תגידי שלא,ואנחנו תמיד אומרות(אני כנה עם עצמי) שבחיים לא נצא עם אחד שנמוך מאיתנו
אנונימית