התחברות הרשמה

תרשמו לי את השירים שלדעתכם הכי יפים של linkin park

אני ממש אוהבת את
Numb
One step closer
Somewhere i belong
What I've done
18 במאי 2020, 21:45
רוקlinkin parkלינקין פארק    
תשובה אחת
הטופ 5 שלי
numb
hands held high
papercut
lost in the echo
faint
א
אווה בראון
באותו הנושא:
רק לדעתי לביטלס יש את השירים הכי יפים בעולם?
סלינה גומז יפה לדעתכם והשירים שלה יפים לדעתכם?
דוד שלי הוציא שיר חדש :) תרשמו מה דעתכם?
כתבתי שיר אני מקווה שתאהבו אותו תרשמו חוות דעת
אתגר: שיר יפה באנגלית שיש בשם של השיר מספר כלשהו תרשמו לי
תרשמו שירים יפים להוסיף לפלייליסט
תרשמו פה משפטים יפים משירים
תרשמו סרטים יפים באנגלית, תרשמו את השם באנגלית.
תרשמו שירים יפים באנגלית פופ/רוק
לדעתי זה השיר באנגלית הכי יפה שיש וחבל שזה שיר מסדרה ולא שיר אמיתי
תרשמו את טופ 10 השירים של השנה באנגלית לדעתכם