6 תשובות
לשבת ליד המזגן
תהיה בכיתה לא חם בכיתה
כן זה נוראי
אני יצאתי החוצה ותוך שניה נמלאתי בזיעה

אני מרגיש כאילו עוד שניה הולכים לתקוע בי קיסם לבדוק אם אני כבר מבושל
שואל השאלה:
אבל בכיתה יש לנו זבל של מזגן ובטל לא ישימו פחות מ22 מעלות כי יש לנו מנהל לוגיסטיקה קמצן אש
תורידו את המעלות עם שלט בטלפון
הייתי היום בבית הספר בחום הזה וגם היה לנו שיעור ספורט! זה היה סבל! תצאי כמה שפחות מהכיתה ותשתי הרבה מים! אומרים שמשבוע הבא תהיה ירידה בטמפרטורה, אז קצת לסבול ונצליח לשרוד את זה.