התחברות הרשמה

שתיתי בלי לשים לב 6 פחיות xl מה יכול לקרות לי (לא ספאם)

18 במאי 2020, 19:19
משקאות אנרגיהXLשתייהאקסל    
2 תשובות
תשתה מלא מים לדלל את זה
תעשה מקלחת חמה
אל תשתה תה/קפה בשבוע הקרוב
תאכל פחמימות
X
X AE-XII
תישאר ער כל הלילה
ב
בחור סטלן
באותו הנושא:
שתיתי 5 פחיות של אקסל, יכול לקרות לי משהו?
שתיתי בטעות וודקה, מה יכול לקרות לי עכשיו?
שתיתי פחית XL שלמה ואני בן 14 זה בסדר לשתות ככה פעם בחודש?
שתיתי 7 וחצי פחיות XL, מה יכול לקרות לי?
אכלתי עוף ואז שתיתי קפה, יכול לקרות לי משהו?
אני בת 15 שתיתי 3 פחיות של בלו זה מסוכן?
שתיתי בטעות חצי כוס בושם יכול לקרות לי משהו?
שתיתי 3 פחיות של בלו
שתיתי פיוז טי פג תוקף ורק עכשיו שמתי לב מה יכול לקרות לי?
אם שתיתי שתייה חמה עם קש פלסטיק יכול לקרות לי משהו?
לפני קצת יותר משעה שתיתי 2 פחיות בלו, מתי אני ארדם בערך?