8 תשובות
מגניב.
אני חושב שזה די מוזר להתלבש כמו דמות מסדרה באופן מכוון.
סטייל סבבה
שואל השאלה:
לא באופן מכוון פשוט זה הסגנון
אנונימית
תלוי באיזה עונה של אליינה
שואל השאלה:
עונה ראשונה כזה
אנונימית
פחות, כי זה היה סטייל של 2009 אבל את בסטייל שלה בעונה שש ממש אהבתי
שהוא מתאים לחורף... אני מתה על הסגנון של בלה