6 תשובות
אף אחד
מחר חם
מחר חם
אנונימי
לא אני אני לא הולכת בגלל החום ועוד מכריחים אותנו לבוא עם ארוך נו
שואל השאלה:
זה מצחיק אם אני ילך אם ארוך מחר?
זה מצחיק אם אני ילך אם ארוך מחר?
גינס כאילו?^
לא אבל היה לך ממש חם אני במקומך לא הייתי הולכת בכלל
שואל השאלה:
חח
חח
באותו הנושא: