7 תשובות
זו לא בעיה שלך, גם אם לא תדע איך להתחיל שיחה עם מישהי ותתחיל אותה ב"היי מה שלומך?" אבל תדע לפתח אותה משם זה מעולה
שואל השאלה:
טוב תודה בנות.
אני בן
שואל השאלה:
"napkin" - סליחה לא נכנסתי לפרופיל שלך.
שואל השאלה:
אני אין לי מושג עם מושג זאת בעיה עצלי...
תתחיל עם משפט שנון כזה שיסקרן אותה
תלוי באפליקציה, לא ממש מבינה באפליקציות של היכרויות אבל נניח כאן לרוב כשאני מתחילה שיחה אני עם מישהו/ י שנראים לי מעניינים אני מסתכלת להם בקיר ובודקת מה אני יכולה לדבר עליו שם איתם, או אם ראיתי תשובה של משתמש שעניינה אותי אכתוב לו על התשובה ואשאל אותו עליה, תסתכל מה כתוב עליה ומה הפרטים שאתה יודע עליה ותזרום משם