10 תשובות
חאמסין יש, מסיכות עולות באש
"מבחן עם מסיכה כשכל החלונות פתוחים היום רק בארבעים ושלוש מעלות בצל"
למה אבל שזה ישפיע כי כאלו תאכלס המורים והמנהלים לא באמת יכולים לשנות את החוקים האלה...
שואל השאלה:
תודה!
יש עוד?
אנונימית
-דיי עם מסיכה, רוצים בריכה .
-עם מסיכה חם אש, אתם רוצים שנקבל שש?(יענו במבחן )
-אי אפשר לשרוד כשעם מסיכות צריך ללמוד
-איך עם מסיכה נתלבש אם בחוץ 36?
-עם המסיכה חם תופת,עובר כל סיבולת.
-ללמוד עם מסיכה בחום זה 7 מדורי גיהנום
-עדיף להיות בבית מאשר להרגיש כמו שמן זית
-מנסיכה לילדה עם מסיכה
-עדיף עם זום להתמודד מאשר מחברים להתבודד
-ברור שנשמור 2 מטר , מזיעים מעל היתר!
-איך לבית ספר נגיע אם הגוף כולו מזיע?
-איך אפשר ללמוד על יוליוס כשמרגישים על 200 מעלות צלזיוס ?
-איך נקבל תועלת עם הסכה היא רק מגרדת?
-לאן שווה ללכת עם מסיכה חונקת?
-הקורונה מסוכנת, אבל מה עם השמש הלוהטת?
-הבנו שצריך לקום ללמוד, אבל מה עם "בריאות חשובה קודם- כל" ?

וואי אני גרועה אבל שיהיה
שואל השאלה:
זה דווקא מעולה
אנונימית
חחח אם יהיה לי עוד אוסיף
זה מזעזע המסכות. הן מחניקות ופשוט לא עוזרות, אם כבר זה יעזור שזה לא יעביר את המחלה וגם אבל להגן? זה ממש לא מגן וזה מחניק כל השיעור.
מסיכות וללמוד לא בא בחשבון!
שואל השאלה:
מי שיש לן עוד סיסמאות, תכתבו זה ממש ממש יעזור לנו ותנסו לפרסם את זה
אנונימית
שואל השאלה:
חחחח מאיפה באת
אנונימית