3 תשובות
תתעלם. הם יראו שזה לא מפריע לך וימצאו משיהו אחר להציק לו
לי זה קרה ויצאתי עליהן במסר שיפסיקו לעשות את זה רק עם עצבים זה עבד
ממש לא להתעלם, אבל גם לא להיות קיצוני. אל תיתן להם לרדת עליך אבל גם אל תגיע לרמה שלהם, אתה צריך לעמוד על שלך ולא לתת לאחרים לעשות לך דברים שלא מתאימים לך, התנהגות כזאת פשוט דוחה אותי. תנקוט עמדה פעם אחת וזה מספיק, אל תיכנס למריבות כל פעם.
אנונימית