8 תשובות
יש לך פירות?
כזה תות בננה
כל פרי וחלב אבל אם אתה עושה עם תפוח נגיד אז תקלף אותו אבל כעיקרון הכי טעים זה או עם בננה או עם תות או שניהם וחלב
שואל השאלה:
כבר שתיתי היום תות בננה לול קניתי קפוא ונגמר
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זאת לא העונה של הבננות
אנונימי
לימונדה/לימונענע/ לימונענע גרוס
כל מה שיש במקפיא
פרי מהעץ של השכן
חלק
לירוויה
שואל השאלה:
עשיתי שייק אוכמניות שחורות
אנונימי