16 תשובות
42
ירד ל40*
המקסימום שהיה הוא 37 מעלות
כרגע יש 36.1
כרגע יש 36.1
42
שואל השאלה:
call me evil please
רגע מה איך 47?
איפה אתה גר?
call me evil please
רגע מה איך 47?
איפה אתה גר?
באר שבע
שואל השאלה:
אבל גם אני בבאר שבע
לא היה פה 47
היה 42
אבל גם אני בבאר שבע
לא היה פה 47
היה 42
באמת אז הטכנאי של הוט שיקר?
השיא היה 41 היום
שואל השאלה:
חחחחחחחחח כן
חחחחחחחחח כן
הטכנאים של הוט תמיד משקרים ^
מה אני אגיד חזאי הוא כבר לא יהיה
שואל השאלה:
אה הא
אה הא
המקסימום היה 38
עכשיו 33
עכשיו 33
45
אנונימית
באותו הנושא: