10 תשובות
יותר יפה לבן אבל גם לבת זה נחמד
אחלה
לפי דעתי זה לא טוב
שזה סבבה נראה לי
אני אישית לא אוהבת את השם עומר בכללי אבל זה מיוחד לבת
מהמם
לדעתי מהמם
מהמם!!!
אמלה זה שם כל כך יפה לבת
אני אישית הכרתי בנות שקוראים להן סער עומר (יש עוד בנות בשם עומר זה לא נדיר), ואפילו רון. ובנים שקוראים להם נטע (נשבעת לך היה לי בן בשכבה שקראו לו נטע) והדר ומעיין, אין היום כמעט קטע של בנים ובנות בשמות. זה חולף הקטע המגדרי בשמות.
אבל לדעתי אם את לא אוהבת את השם שלך אין סיבה שלא תחליפי. זה סך הכל שם.
בת דודה שלי גם החליפה את השם שלה.
אבל לדעתי אם את לא אוהבת את השם שלך אין סיבה שלא תחליפי. זה סך הכל שם.
בת דודה שלי גם החליפה את השם שלה.
באותו הנושא: