4 תשובות
זה מהמם
כל סוגי השיער יפים
זה יפה, מה הבעיה בשיער גלי
לא יודעת אם את רצינית אבל לדעתי שיער גלי זה ממש יפה, גם לי יש ואני אוהבת אותו
באותו הנושא: