4 תשובות
קרה לי.
גם בזאפול הזמנתי 21 פריטים והביאו לי גם לא במידה והחסירו לי 2
0FF
כן קרה לי וכן יגיע במשלוח אחר
שואל השאלה:
אוף איזה באסה למה הם עושים את זה?
אנונימית
כן זה קרה לי אל תדאגי זה יגיע במשלוח אחר לדעתי