13 תשובות
חח גם אני לא יודעת מזה
אנונימי
תאכלס גם אני לא הבנתי מפגרים xd
אולי זאת רק שמועה?
אנונימי
חחח כל יום יש כאן 5 + שאלות כאלה! גם אני לא הבנתי חח
קראי כאן
פרסומת שעשו כדי לפתח מודעות, אמרו לכל אחד לכתוב לפי התאריך יומולדת שלו אני נוסע ל ___ ל___ חודשים (מדינה ומספר) וזה אמור לפתח את המודעות לסרטן השד, לא הבנתי איך עדיין
אין קשר זה בסך הכל אמור להגביר את המודעות למחלה.
עם הקטע של הפייסבוק? זה סתם משחק מפגר:p
אין קשר. פשוט הסטטוסים האלו היו בשביל שישאלו למה כולם כותבים את זה ויגידו להם "בגלל סרטן השד" ככה שזה מגדיל את המודעות לסרטן השד (:
כי מי שחולה בזה צריכה לטוס לכול מיני ארצות כדי לרפא את עצמן אז איך שהוא זה קשור אלינו
גם אני לא הבנתי ותאכלס? נראה לי שאף אחד לא הבין.. חח ;)
http://mobile.stips.co.il/singleask.asp?stipid=900887
קראתי בכתבה שאני צריכה לטוס לאוסטריה ל14 חודשים חחח ביי לכולם!
באותו הנושא: