33 תשובות
אמלה הייתי צורחת
פעם חלמתי שיש עליי עטלף וכשקמתי כנראה שדמיינתי אותו עף מהפרצוף שלי וקיבלתי התקף לב לא יכלתי לזוז
לקרוא את השאלה הזו שוב זה הכי נפלא.
להכין קורנפלקס ולגלות שהחלב פג תוקף
לקום בבוקר ולגלות שנכנסה יונה למרפסת שלך
לגלות שכל הלילה המטען לא הטעין לך תטלפון
ישנתי שעה חבר שלי העיר אותי בשש רצנו חצי שעה לתחנה ואז פיספסנו את האוטובוס אז חיכינו עד עכשיו והוא עלה לאוטובוס ואני יכשיו מחכה לאוטובוס לבית
....
חם לי אני מזיעה אני עם שורט וחולצה לא מתאימה כי לא שמתי לב איך יצאתי ואממ חחח אפילו לא הספקתי לשץות מיים צאז שקמתי
לקום ולגלות ש 5 עכשיו -_-
נגיד כמו הפרפר הזה?
לקום בבוקר דווקא כשחוזרים לבית ספר ולקבל מחזור(:
אנונימית
להתעורר כי את מרגישה שמשהו מטפס עליך ולגלות לטאה! זה מה שקרה לי היום אני על 0 שעות שינה תצילו אותיי
לקום ולגלות שאת במחזור עם תחושה להקיא והיום עושים בבצפר מרתון חזרה לבגרויות._.
אנונימית
שאת מבינה שאת במחזור וכל המיטה שלך דם בי לייק
אנונימית
כמו חצי מהתגובות פה-- מחזור
לחזור ללימודים :)
lovely
לקום בבוקר בגלל צרחות של אחיך הקטן זה הדבר הכי נפלא שיש
היה לי דונאטס במיקרו ולקחו לי אותו. אכן עצוב
לקום בבוקר לגלות שאחים שלך ערים מהלילה ואת היחידה שבאמת אשכרה הולכת לבית ספר
אמא שלי מעירה אותי בצרחות לעוף מהבית לפנימייה
אנונימית
קרי לילה
לקום בבוקר ולגלות שאת צריכה לשמור על אחיך הקטן וקיבלת מחזור..
אנונימית
לקום בבוקר ולקבל הודעת בוקר טוב ממישהו שאוהבים..(:
אל מה את מדברת ,לפני כמה ימים אני חלמתי חלום מגעיל ומפחיד במיוחד ופשוט קמתי בבהלה עצומה,הכי כיף להתעורר ככה
לקום בבוקר ראשון חזרה לבסיס ולגלות שפספסת את השאטל
ועכשיו יש לך איזה 3 אוטובוסים להגיע מאוחר...

זהו ניצחתי
לקום בבוקר ולגלות שאמצע הלילה ושאני לא אצליח להירדם.......
לפתוח תאיפון ולקבל הודעה מהמורה יש שיעור בזום תכנסי יש לי חיים תתמודדי *עזבו אנלא במצב*
שאני קם בבוקר
אנונימי
לקום בבוקר למשטרה בדלת
שחררו
לדלג עליו לקום בצהריים
לקחת אוטובוס בבוקר ואחרי שירדת לגלות שנפל לך הארנק באוטובוס
פעם אחת קמתי בבוקר והייתי יחפה כמובן ואז הייה ג'וק מת על הרצפה ולא שמתי לב ודרכתי עליו.
לקום ולגלות שחבר שלך בגד בך עם החברה הכי טובה שלך ושיחק לך ברגשות חא אהב אותך בכלל שיקר לך כל הזמן. אוף
הלכתי לישון ושקמתי באתי ללטף את הבובה שלי וגיליתי שמה שליטפתי היה חתול ואין לנו בכלל חתול .
פשוט נכנס חתול הביתה והיה איתי בזמן שישנתי .