5 תשובות
תגיד להם פויה
לסתור? שיזדיינו מהמדינה שלנו.
זה לא הגיוני בעליל להשוות את ישראל לגרמניה הנאצית או לאפרטהייד כי זאת מדינה דמוקרטית ויש פה לכולם זכויות אומנם יש פה גזענות אבל יש בכל מקום אבל זאת מדינה עם זכויות ומישהו שחום עור חי פה כמו כל אזרח ומישהו נוצרי חי פה כמו כל אזרח ולומד בבית ספר והולך לעבוד ולעומת זאת בגרמניה הנאצית ליהודים לא היו זכויות ופשוט רצחו אותם וכנל באפרטהייד לא היו זכויות לשחומי עור ונידו אותם מהחברה ופיתחו שנאת חינם זה ממש לא דומה אפילו לישראל
אני לא מבינה בפוליטיקה ובכל השיט הזה, אבל תראו לי מדינה כזאת מדהימה כמו ישראל, איך מסוגלים להשוות את זה לנאצים?
מדינה מדהימה בסופו של דבר, למרות הפאקים שיש בה (ויש הרבה), מדינה שאנשים מה מוכנים לסכן את חייהם למען האחר, תראו לי מדינה כזאת?
מדינה מדהימה בסופו של דבר, למרות הפאקים שיש בה (ויש הרבה), מדינה שאנשים מה מוכנים לסכן את חייהם למען האחר, תראו לי מדינה כזאת?
אממ דבר ראשון 20% מהאנשים בישראל ערבים, לעומת אחוזים בודדים של יהודים במדינות ערב.
דבר שני, האוכלוסייה הפלסטינית גודלת ממש מהר. אם היה "אפרטהייד" זה היה קטן, לא גדל.
דבר שלישי, אנחנו תוקפים רק כאשר תוקפים אותנו
דבר רביעי, פלסטינים שולחים את הילדים שלהם למות בכוונה ואז לצלם לתקשורת. איך הם יכולים לעשות משהו כזה לילדים שלהם?
דבר חמישי, רוב הפעמים שפלסטינים "מסכנים" בני 16 נכנסים לבתי סוהר בישראל, זה בגלל שהם ניסו להרוג חיילים או אזרחים.
דבר 7, גרמנייה לא ניסתה לעשות איתנו שלום. אנחנו ניסינו עם הפלסטינים (הם אלה שכל הזמן מפרים הסכמים)
דבר 8, גרמנייה השמידה אותנו כי היא שנאה אותנו. עכשיו פלסטינים מנסים להשמיד אותנו מאותה סיבה, ומה שאנחנו עושים זה להגן על עצמינו
9. אנחנו לא שולחים אותם למחנות השמדה
10. נתנו להם את עזה בשביל שיהיה שלום (הפתעה הפתעה הם פשוט יורים עלינו משם)
יש עוד הרבה הרבה סיבות
דבר שני, האוכלוסייה הפלסטינית גודלת ממש מהר. אם היה "אפרטהייד" זה היה קטן, לא גדל.
דבר שלישי, אנחנו תוקפים רק כאשר תוקפים אותנו
דבר רביעי, פלסטינים שולחים את הילדים שלהם למות בכוונה ואז לצלם לתקשורת. איך הם יכולים לעשות משהו כזה לילדים שלהם?
דבר חמישי, רוב הפעמים שפלסטינים "מסכנים" בני 16 נכנסים לבתי סוהר בישראל, זה בגלל שהם ניסו להרוג חיילים או אזרחים.
דבר 7, גרמנייה לא ניסתה לעשות איתנו שלום. אנחנו ניסינו עם הפלסטינים (הם אלה שכל הזמן מפרים הסכמים)
דבר 8, גרמנייה השמידה אותנו כי היא שנאה אותנו. עכשיו פלסטינים מנסים להשמיד אותנו מאותה סיבה, ומה שאנחנו עושים זה להגן על עצמינו
9. אנחנו לא שולחים אותם למחנות השמדה
10. נתנו להם את עזה בשביל שיהיה שלום (הפתעה הפתעה הם פשוט יורים עלינו משם)
יש עוד הרבה הרבה סיבות
אנונימית
באותו הנושא: