18 תשובות
קרה לי
זה כלכך אני
שואל השאלה:
קרה לי עכשיו וזה מבאס ממש
קרה לי עכשיו וזה מבאס ממש
אנונימית
כןן
מוכר להחריד
אבל האמת קל יותר לעבור הלאה אם זה מסתם מישהו
שואל השאלה:
אם זה מסתם מישהו אז זה לא משנה
אבל שזה ממישהו קרוב או שחשוב לך אז זה מבאס
אם זה מסתם מישהו אז זה לא משנה
אבל שזה ממישהו קרוב או שחשוב לך אז זה מבאס
אנונימית
אכן.
התכוונתי סתם מישהו= מישהו שלא שווה להפגע ממנו
מכיר את זה יותר מדי טוב, לצערי.
גם אני כזאת :(
כן!!!!!!!
כןן
כן גם לי קרה כמה פעמיים
יאפ
כן ולפעמים זה מדברים ככ מפגרים שבא לי לצחוק על עצמי
לא אבל קרה לי שלא נפגעתי ממשהו שכן הייתי אמור כביכול להיפגע ממנו לול
כ ן
באותו הנושא: