2 תשובות
עם הזמן, את נתקלת ביותר ויותר רוע, יותר ויותר עוולות. הדרך היחידה להתמודד עם זה ולשמור על שפיות היא לפתח איזושהי אדישות. זה נורא, אך לצערי זו המציאות.
כמו שמעליי אמרו אני לא יכול לתאר יותר יפה,
את בסדר גמור וזה בונה אצלנו איזון בתור מבוגרים בין אדישות לרגשיות.

תסתכלי על מבוגרים ותראי שהם פחות מגיבים רגשית לסיטואציות שילדים קטנים מגיבים אליה