29 תשובות
זה שאתה בוכה זה לא מראה שאתה לא גבר. זה מראה שאתה כן גבר!! אתה מראה את הרגשות שלך וזה מעולה ואף אחד לא צריך להעיר לך על זה!
לא לבכות, לא להתרגש מכל דבר, להיות עם ביטחון, לא לדבר הרבה, להיות מנומס, לא להתלונן, לעמוד מאחורי המילה שלך, לא לבכות על הבעיות שלך ן
תהיה מי שאתה כפרה עליך
גבר לא נמדד לפי שום פרמטר
אתה עצמך זה כבר מעל ומעבר!
גבר לא נמדד לפי שום פרמטר
אתה עצמך זה כבר מעל ומעבר!
זה שאתה בוכה זה לא אומר שאתה לא גבר..
זה בסדר לבכות זה משחרר
אתה רגיש ונפגעת בצדק.. אל תתן למילים שלו להשפיע עליך
אל תנסה לשנות את עצמך ולהפוך למישהו שאתה לא, תאהב את מי שאתה ומה שאתה
ותראה לכולם שאתה שם פס על מה שהם אומרים, אם אתה מראה להם חולשה הם תופסים יותר כוח עליך
זה בסדר לבכות זה משחרר
אתה רגיש ונפגעת בצדק.. אל תתן למילים שלו להשפיע עליך
אל תנסה לשנות את עצמך ולהפוך למישהו שאתה לא, תאהב את מי שאתה ומה שאתה
ותראה לכולם שאתה שם פס על מה שהם אומרים, אם אתה מראה להם חולשה הם תופסים יותר כוח עליך
יש לבכות ויש לבכות ולהעלב מכל שטות
גבר הוא ישאר גם אם הוא ילבש חצאית
אבל גבר גברי לא
גבר הוא ישאר גם אם הוא ילבש חצאית
אבל גבר גברי לא
שואל השאלה:
אבל זה לא הרגיש לי כמו שטות, אתה לא בוכה אם מביכים אותך מול כולם?
אבל זה לא הרגיש לי כמו שטות, אתה לא בוכה אם מביכים אותך מול כולם?
אנונימי
זה לא אשמתו שהוא פגיע ובטח שזה לא מוריד מהערך שלו, בעיניי זה ממש חמוד שהגבר רגיש
לא כל ביקורת שמעבירים עליי מערערת ומעליבה אותי
ולא אמרתי שזה מוריד מהערך שלו, הוא עדיין גבר, אבל לא גבר גברי
ולא אמרתי שזה מוריד מהערך שלו, הוא עדיין גבר, אבל לא גבר גברי
שואל השאלה:
איך הייתי יכול לקבל את זה כמו גבר אז?
איך הייתי יכול לקבל את זה כמו גבר אז?
אנונימי
פשוט להבין את זה ולשנות את מה שבא לך לשנות, לא צריך לבכות מכל הערה ודעה של אחרים, אתה צריך ביטחון עצמי ולא לתת לכל דבר להשפיע עלייך- לא קשור לגברי לא גברי, כל אחד ואחת צריכים ביטחון
אי אפשר לשלוט בדמעות מה אתה רוצה שהוא יעשה בדיוק? יגיד לעצמו "לא אני לא אבכה אני רוצה להישאר גבר גברי?" נו באמת
אבל הוא שאל איך להיות יותר גברי, לא? אז עניתי
ובן אדם לא צריך לתת לרגשות שלו להשתלט עליו
ובן אדם לא צריך לתת לרגשות שלו להשתלט עליו
בזה אני מסכימה לא לתת לדעות של אחרים להשפיע עליך אבל אם הוא מרגיש צורך לבכות הוא יבכה ישתחרר מזה וימשיך הלאה, לא לחשוב על זה יותר מדיי, זה לא פשע לבכות ובטח שלא מוריד מעצמו
שיעשה מה שהוא מרגיש לנכון, אם הוא רוצה לבכות שיבכה
פשוט גבר גברי לא בוכה מכל דבר
וכנראה אם היו מחנכים אותו להיות גברי אז הוא לא היה מרגיש צורך בכלל לבכות
ככה שלהפוך לגברי זה יותר קשה מלהתחנך כאחד
פשוט גבר גברי לא בוכה מכל דבר
וכנראה אם היו מחנכים אותו להיות גברי אז הוא לא היה מרגיש צורך בכלל לבכות
ככה שלהפוך לגברי זה יותר קשה מלהתחנך כאחד
מחנכים אותו להיות גברי ולא לבכות? מה הוא בובה? זה בנאדם עם רגשות.
ותאמין לי שרוב הגברים שמשחקים אותה אמיצים בסופו של יום הם בוכים בחדר בלי שאף אחד ידע
ותאמין לי שרוב הגברים שמשחקים אותה אמיצים בסופו של יום הם בוכים בחדר בלי שאף אחד ידע
אבל יש דרכי חינוך, כל הורה מחנך את הילד שלו למשהו מסוים, בעיקר אם ההורים הגיעו ממדינה שזה ככה שם
ההורים שלי ממדינה סובייטית ואותי חינכו שגבר צריך להתנהג כמו אחד ואישה צריכה להיות נשית
באמת שהפעמים היחידות שהייתי נעלב בהן היו כשהייתי ביסודי, אחרי זה החינוך כבר התחיל להשפיע
ההורים שלי ממדינה סובייטית ואותי חינכו שגבר צריך להתנהג כמו אחד ואישה צריכה להיות נשית
באמת שהפעמים היחידות שהייתי נעלב בהן היו כשהייתי ביסודי, אחרי זה החינוך כבר התחיל להשפיע
שואל השאלה:
תאמת שאבא שלי ואחים שלי קשוחים כזה וגבריים אבל נראלי זה משהו בי זה לא קשור לחינוך וכיף לך שאתה לא לוקח ללב אבל אני כן וזה באסה קיצר
תאמת שאבא שלי ואחים שלי קשוחים כזה וגבריים אבל נראלי זה משהו בי זה לא קשור לחינוך וכיף לך שאתה לא לוקח ללב אבל אני כן וזה באסה קיצר
אנונימי
אף אחד לא יכול לחנך מישהו להיות גברי זה לא עובד ככה. אם זה חלק ממנו זה תמיד יהיה ככה, זה האופי שלו והאופי שלו פגיע זה מראה שיש לו רגשות והוא נפגע מדברים שפוגעים בו וזה לגמרי בסדר, כשקשה לו לדבר ולפרוק אז הדמעות עושות את זה ואין שום דבר לא בסדר בזה הוא עדיין נשאר גברי
רק מה, צריך לדעת להמשיך הלאה ולא לתת לדברים להשפיע לך על החיים
בטח שאפשר לחנך
החינוך לוקח חלק גדול באופי של הבן אדם
כל השריטות שלי והדרך שבה אני מתנהג, הבסיס של זה מהילדות שלי
ילדות ממש משפיעה על בן אדם
החינוך לוקח חלק גדול באופי של הבן אדם
כל השריטות שלי והדרך שבה אני מתנהג, הבסיס של זה מהילדות שלי
ילדות ממש משפיעה על בן אדם
אנשים רוצים להכתיב לך מי אתה שיהנו
כל עוד אתה יודע שאתה לא כזה, שים ז*ן על מה שהם חושבים
כל עוד אתה יודע שאתה לא כזה, שים ז*ן על מה שהם חושבים
ואם הוא בוכה הרבה אז הוא לא גברי
זה מאוד פשוט, יש הגדרה לגבר גברי
זה מאוד פשוט, יש הגדרה לגבר גברי
גם לי אמרו כל מיני מילים שדקרו לי תלב והכאיבו לי והיו פעמים שבכיתי אבל ידעתי שאני לא כזאת ולא נתתי לזה להשפיע על החיים שלי
אבל מבחינתי לך מותר כי את אישה, מבינה?
ככה אני רואה את זה
ככה אני רואה את זה
חינוך בהחלט משפיעה על הבנאדם לטוב או לרע אבל לא על האופי, אופי אי אפשר לשנות
ומי שכזה הוא כזה לנצח, אי אפשר לשלוט בדמעות הן פשוט יוצאות ועם כמה שהוא ינסה לשלוט בזה הוא לא יצליח כי זה הכאב שיוצא ממנו וכשלבנאדם כואב הדרך הכי טובה זה להשתחרר ולבכות במקום לשמור בפנים ואז כמות הכאב פשוט מכפילה את עצמה ואחכ יותר קשה לו
ומי שכזה הוא כזה לנצח, אי אפשר לשלוט בדמעות הן פשוט יוצאות ועם כמה שהוא ינסה לשלוט בזה הוא לא יצליח כי זה הכאב שיוצא ממנו וכשלבנאדם כואב הדרך הכי טובה זה להשתחרר ולבכות במקום לשמור בפנים ואז כמות הכאב פשוט מכפילה את עצמה ואחכ יותר קשה לו
אני מאמין שאנשים נולדים ברובם נטרליים, וכל החינוך ואיך שאנשים מסביבם מתנהגים זה מה שבונה את האופי שלהם
כשהייתי קטן הייתי בכיין ורגיש, עכשיו גם אם אני אנסה אני לא אצליח להוציא יותר משתי דמעות וגם אז לא ארגיש כלום
כשהייתי קטן הייתי בכיין ורגיש, עכשיו גם אם אני אנסה אני לא אצליח להוציא יותר משתי דמעות וגם אז לא ארגיש כלום
הי נסיך :)
הכל טוב,אתה לא צריך לבכות.
אל תשתנה.
תהיה מי שאתה, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה אבל את תשנה, עם אתה רוצה להשתנות
תעשה את זה אך ורק למענך.
הכל טוב,אתה לא צריך לבכות.
אל תשתנה.
תהיה מי שאתה, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה אבל את תשנה, עם אתה רוצה להשתנות
תעשה את זה אך ורק למענך.
זה שאתה בוכה ממש לא מראה שאתה נשי או גיי, זה פשוט מראה שאתה יודע להגיד לעצמך ולסביבה שנפגעת ושלם עם זה. אל תפחד להראות רגשות, אבל אחרי שנפגעת ונרגעת - תדע לקום מזה מהר ולהתאושש.
^^ מה זה לא לבכות? אם קשה לו והוא מרגיש שהוא חייב לבכות הוא לא יבכה בגלל שהחברה הכתיבה שאם גבר בוכה הוא לא גברי? מה זה השטויות האלו למה שהוא ישמור תכאב שלו בפנים במקום לשחרר ולהרגיש הקלה?
באותו הנושא: